Lite av varje - 14 oktober

Även om jag inte skrivit så mycket så fortsätter jag att aktivera mig med Pottan tämligen regelbundet. I lördags kom Elin och hon hade med sig sin egen ponny "Tjejen". Vi tog en rejäl runda tillsammans på våra springare, och Helena gick med oss. Inte helt fel för mig att få sällskap av några med fungerande ögon - tack så jättemycket, Helena och Elin! Tur med vädret hade vi också, men tyvärr finns inga foton att lägga ut. Det får istället bli en bild på 2-åringarna Stellaria och Corylus (Pottans lillebror) tagen häromdagen.

Bild Sparven och Nillsson på väg mot kameran

Har annars skvallervägen fått reda på att nya grannar är på väg att flytta in inte långt härifrån, och upptäckte att de bloggar om sin flytt. Har till och med etablerat kontakt via webben - kanske kommer vi att försöka rida ihop så småningom? Deras blogg heter "Mikaela och Jonatan samlar vuxenpoäng".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback