Bloggtips - 4 augusti

Det känns som om det råder en viss torka på den här bloggen. Jag pysslar och plockar en del med mina ponnyer, men utan foton känns det inte som det är så mycket att orda om här. Jag vet inte hur andra gör, men själv har jag ännu inte lyckats med konststycket att fotografera mig själv samtidigt som jag rider eller på annat sätt hanterar hästar;-) Och när man nu inte har någon annan som sköter kameran åt sig, så blir det bild- - och därmed även - bloggtorka.
Så i brist på annat lägger jag istället ut en länk till Emmys blogg. Där finns härliga sommarbilder och videoklipp på bl a Lofty Caitriona, en sagolikt trevlig ponny, som även är mor till min söta och fina lilla Stellaria, aka "Sparven". Titta och njut! Vad jag vet är "Triona" dessutom till salu. En supertrevlig ponny-dam som jag själv har ägt i närmare 5 år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback