Hurra! Jag finns!!! - 29 mars

Det är dags att korka upp champagnen.  Jag har precis upptäckt att jag FINNS!!!
Efter mer än ett halvt år i cybermörkret har nu till slut även Google tagit min lilla blogg.
Nu återstår att se om även den nya Pomonas Connemaror ska tas av Google. Den lanserades senaste helg och sista handen har ännu inte riktigt lagts vid den. Men länkarna på den här bloggsidan är i alla fall uppdaterade, så välkommen att titta in, även om det väl inte finns så mycket nytt där just nu.
Men ska jag komma med ett gott råd så skulle det kunna lyda: Förlita dig inte enbart på Google vid sökning på webben. Det FINNS andra sökmotorer, och de skulle mycket väl kunna ge träffar på sådant som inte hittas av Google.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback