Ont!:-( - 17 juli

Det är vad jag har i ryggen efter att lilla Sparven slängde av mig för 3 dagar sedan. Varför? Ja säg det, antingen var hon sur på mig eller på bromsarna eller också var det något annat. I backen for jag med besked och landade på ryggen.

Jag har tagit en paus i ridandet sen dess, men i morse var jag tvungen att testa, så det blev en liten sväng på Pottan. Och jag kunde konstatera att det var inga problem att rida, åtminstone inte om hästen uppförde sig. Så jag är förhoppningsvis igång som vanligt snart igen. Även om ryggen låter mig veta att den finns... Fast då får det bli på insektsmedel-sprayade hästar. Gillar egentligen inte dessa kemikalier, men de känns nödvändiga som läget är här:-(

Kan nämna att strax innan jag red Sparven i torsdags tog jag en sväng med Nillsson, och han var väldigt trevlig. Det är han för det mesta:-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback