Släkten är värst - 12 november

Såg just på connemara.nu att min Myristicas helbror Krumelur, 7 år gammal, placerat sig i regional LB hoppning. Jätteroligt att se, och därtill finns ju halvbrodern Highlander som hoppar i eliten bland ponnyer i Sverige.

Så det känns lite trist att ingen verkar vara intresserad av min lilla Myra, att köpa eller låna och rida. Själv har jag inte tillgång till någon ryttare i lämplig storlek.

Förutom Myran har jag ju Stellaria som år hoppstammad även hon. Dessutom rör hon sig inte alls oävet. Även denna mysiga ponnytjej borde med fördel kunna matchas av en ryttare i lämplig storlek.

Bild Myristica och Stellaria

Myristica till vänster och Stellaria, bild från i somras. Båda tjejerna är 4 år gamla och till salu eller ev. för utlån till seriös och satsande fodervärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback