Still going strong - 19 maj

Eller är vi det? Still alive i alla fall, bloggtorkan till trots.
 

Ja, det har varit väldigt händelselöst här en längre tid nu. Så nu serverar jag lite bilder som jag egentligen tänkt lägga ut för ett bra tag sedan, men som jag fram tills nu inte kommmit till skott med. Inget märkvärdigt egentligen, de visar bara att hästarna och jag fortfarande försöket hålla igång till husbegov åtminstone.


Vintern innebar som vanligt stiltje för vår del. Nu försöker vi att utnyttja våren som brukar vara en bra tid ljus- och vädermässigt innan sommaren kommer med insektsplågan och alltför jobbig värme som försvårande omståndigheter.


Pottan kändes ju riktigt trevlig under den senare delen av förra året, det var som att hon blivit betydligt stabilare i arbetet. Känslan finns kvar i år och det får jag ju glädja mig över. Även lilla Sparven, som är en snäll häst som vill vara till lags, men som inte har det så lätt för sig av olika skäl, har visat en del positiva tendenser.
Nedan ses båda damerna ridna av Stina.

 
Potentilla 9 april
 
 
Stellaria 9 april, ovan och nedan.
 
 
 
Potentilla 23 april
 
 
Potentilla 7 maj, ovan och nedan.
 
 
 
Stellaria 7 maj, ovan och nedan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback