Glädje - 16 maj

Vintern som var så segdragen gav äntligen med sig till slut. Jag har börjat ta tag i hästarna igen efter att aktiviteterna närmast legat i malpåse hela långa vintern. Idag har Stina kommit hit och ridit de 3 som är "störst" lite. De var inte helt oävna och Stina gav dem varsin guldstjärna. Nillsson var den som fick dagens starkast lysande stjärna:)
Stinas samlade omdöme var "jag blir glad av att rida dina hästar". Och vem blir inte glad av att höra det? Jag blir det i alla fall. Och jag blir oftast själv också glad av att rida mina hästar.

 

Nu hoppas jag bara att väder och alla andra omständigheter av betydelse ska vara på min sida, så jag kan fortsätta att hålla igång dem. I första hand måste nu kondition och ork byggas upp. Pottan har förstås orken i hög grad redan, den verkar vara inbyggd där. Men givetvis behövs det nog byggas upp och sättas lite kondition även i hennes fall.

 

Nedan Potentilla x 2

 

 

 

 

 

 
 
Nedan Stellaria x 2
 
 
 
 
 
 
 
Nedan Corylus x 3
 
 






 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback