Tillbaka hemma - 1 september

Årets sommaräventyr är slut för Pottan och Myran. I förrgår kom de hem och återförenades med Nillsson och Sparven. Återförennigen gick lugnt och avspänt till.
 
Anna och Christel, som ridit dem i sommar säger sig vara nöjda. Pottan har till och med fått flera personer att säga sig vara intresserade av att köpa henne. Så synd att det inte är Pottis som är till salu, men hon har ju alltid. åtminstone sedan den dag då jag miste hennes äldre syster som 3-åring. varit min speciella stjärna, som jag bestämt mig för att ha kvar så länge som det fungerar. Men jag har ju fortfarande två andra fina ponny-tjejer som önskar sig nya kompisar och ryttare. Det är bara att höra av sig om Sparven och Myran! Därtill delar jag gärna Pottan och Nillsson med hugade medryttare.
 
Det blev en premiärtur med Pottan igår, och vi hade inga större problem att "hitta" varandra. Bara att se fram emot flera arbetspass och ridturer :)
 
 
Fridfullt i hagen i förmiddags
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback