Inspiration - 2 september

Det har jag fått idag, efter att jag engagerat Stina att komma ut till mig och hästarna.

Pottan och jag fick oss en nyttig genomkörare på vallen och sedan longerades övriga ungdomar lite. Tjejerna uppförde sig fint, medan Nisse som väntat var något obstinat. Efter att ha mopsat sig och protesterat mot de "krav" som ställdes på honom fogade han sig ändå ganska bra och fann sig i vad som gällde. Så det var nog rätt nyttigt för honom.

Lite bilder blev det på lohgeringen, tyvärr inget på Pottan, som skötte sig riktigt fint.

Bild Stellaria longeras

Stellaria aka "Sparven"

Bild Myristica longeras

Myristica aka Myran eller Kryddungen

Bild Corylus mopsar sig

Corylus aka herr Nillsson spelar apa. För det är väl vad man är om man heter herr Nillsson?

Bild Corylus longeras, lite mer ordnat

"Nåja, om jag nu måste uppföra mig så..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback