Invasion - 25 september

I fredags skrällde det till ordentligt i besöksstatistiken här. Helt plötsligt fick min lilla okända och oansenliga blogg 42 unika besökare på ett dygn! Klart rekord.

Orsaken lär nog vara att någon länkat hit från forumet Connemaraponny.ifokus, med anledning av mina skriverier om hovproblemen förstås. Och kan man få den "stora allmänheten" i Connemara-Sverige medveten om det här problemet, som alltså är långt ifrån "nytt", så är det ju inte en dag för tidigt. Följaktligen känns det rätt bra att kunna konstatera att det man skrivit faktiskt också blir läst av ganska många.

Nu vet jag ju att väldigt många väljer att se det här som något jag själv har hittat på, så jag gör mig inga större illusioner. Desto mer intressant blir det då att man på Yahoo-listan kan läsa att några tunga internationella namn, som tidigare hävdat att de aldrig sett det här problemet, nu finner det både trovärdigt och viktigt att gå vidare med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback