07-orna - 11 juni

Lite bilder av 5-åringarna ridna av Stina de senaste veckorna. De sköter sig, och Nillsson (Corylus) imponerade med att hitta formen i galoppen tredje gången Stina red honom. sparven (Stellaria) är också duktig.

Bild Corylus 24 maj

Nillssn 24 maj (ovan)

Sparven 31 maj (nedan):

Bild Stellaria 31 maj

Nillsson 31 maj (nedan):

Bilder Corylus 31 maj





7 juni, Sprven först och därunder Nillsson:

Bilder Stellaria 7 juni



Bild Corylus 7 juni

Senaste gången som Stina var här satt hon upp på Myristica också. Myran är förstås egentligen för liten för att ridas av oss, men när man saknar ryttare i lämplig storlek... Myran är förstås inte alls lika långt kommen som de andra, eftersom hon ju inte ridits lika länge, just pga att det inte är så lätt att hitta ryttare till henne. Men jag ska försöka hantera henne lite från marken i alla fall, så att hon inte helt tappar allt från de senaste månadernas inridning. Nedan ett par bilder på Myran den 7 juni:

Bilder Myristica 7 juni



Givetvis rider jag mina 3 "större" ponnyer själv också. Det känns ibland som jag inte gör mycket annat. Under maj månad satt jag på minst en häst varje dag så när som på 2 ynka dagar. Måste vara något av rekord för mig. Nu har det ju varit ganska regnigt några dagar och det påverkar förstås när man är hänvisad till att vara ute. Har haft fullt upp med att försöka hitta luckor mellan skurarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback