Bilden som aldrig blev tagen - 19 september

Mina tre 4-åringar är alla födda hos mig och har vuxit upp tillsammans. De har alltid letts mellan stall och hagar och ofta har de letts två och två, man har alltså tagit en häst i varje hand så att säga. De har funkat bra på så sätt i alla konstellationer.

Ett tillfälle jag särskilt minns är då de var 1 år. Min sambo som då i väntan på en höftledsoperation knappt kunde gå, tog alla tre från hagen på en gång. Med krycka i ena handen och tre grimskaft med en ettåring i änden på vardera i den andra kom han gående på vägen. De tre småhästarna gick snällt efter utan att krångla eller bråka. Åh vad jag är besviken över att jag inte hade kameran till hands då.

Bild 3 ponnyer på höstbete

En helt annan bild på nämnda tre hästar häromdagen - fortfarande är det grönt i hagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback