Kvartetten som sprängdes - 11 juni

Min "fläskkvartett" har splittrats, åtminstone temporärt. Igår fick Pottan och Myran, dvs störst och minst, åka iväg till Linköping, där det är tänkt att de ska aktiveras under en period. Jag hoppas att det ska bli givande för alla inblandade parter.

 

Kvar på hemmaplan är "mellanviktarna" Nillsson och Sparven. Något förvånade och ovana vid att bara ha varandra att ty sig till. Men de ska väl vänja sig får jag tro. Och förhoppningsvis kommer det att bli mer tid för dem när jag har min kära Pottis på annat håll. Vjisst kommer jag att sakna Pottan, men det är bra för henne att vidga vyerna lite och jag hoppas förstås att hon ska få lite utmaningar värda en sån pärla som hon är;-)

 

 

Duon som blev kvar, igår kväll.

 

Idag på morgonen har det blivit lite ridning av båda två. Så oerhört skönt att ha hästar som utan problem kan lämnas ensamma i hagen medan kompisen rids!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback